Sunday, March 11, 2007

مهاجرت وبلاگ ارزشیابی توصیفی

وبلاگ ارزشیابی توصیفی به پنج سالگی پا گذاشت!!


سلام دوستان !! بلاخره با ترس و لرز وبلاگ ارزشیابی توصیفی را به محیط جدید بلاگ اسپات منتقل کردم.قالب وبلاگ که به آن عادت کرده بودیم،به کلی عوض شد.تمام لینک ها برداشته شد و بایگانی وبلاگ هم سالی- هفتگی شد!!راستی چند روزی است که وبلاگ ارزشیابی توصیفی وارد پنج سالگی اش شده است.اولین بلاگ را اگر ببنید مربوط به شنبه17 اسفند 1381 است.

دوستانی که علاقه مند به لینک های قدیمی هستند روی لینک راهنمای استفاده از وبلاگ ذیل عنوان قالب قبلی وبلاگ در حاشیه سمت راست بالای صفحه و یا روی لینک پروفایل من در حاشیه سمت راست صفحه در بخش در باره نویسنده: View my complete profile کلیک کنند و به صفحه پروفایل بروند؛اگر روی نام اولین وبلاگ و یا یکی دیگر از بلاگ ها کلیک کنند؛قالب قدیمی وبلاگ ارزشیابی توصیفی را می بینند واز آن طریق می توانند روی لینک دلخواه خود کلیک کرده و مطلب مورد نظر را ببینند.

ضمنا بایگانی وبلاگ هم به صورت هفتگی از ابتدای تاسیس وبلاگ قابل استفاده است.کافی است روی مثلث های راهنما مقابل تاریخ ها کلیک کنید تا عنوان مطالب پست شده به صورت فارسی ببینید و روی هر عنوان کلیک نمائید آن مطلب را به صورت مستقل خواهید دید.

1 comment:

farzad said...

با عرض سلام و خسته نباشید
اگر زحمتی برای شما نیست به چند سوال ذیل پاسخ دهید ممنون می شوم البته اگر با ذکر منبع باشد و لطف کنید نظر خودتان را هم بنویسید؟
1-آیا ارزشیابی کیفی با ارزشیابی توصیفی تفاوت دارد؟و چه رابطه ای با هم دارند
2-ارزشیابی کیفی در کدام کشورها اجرا شده و آیا تحقیقات در مورد این ارزشیابی از اثربخش بودن آن گزارش داده ند.
با تشکر
vesal_fs@yahoo.com
sadeghi.fs@gmail.com